
Suomen suurimman työlaitevalmistajan JPT Jaskari Oy:n tuotevalikoima koettiin sekavaksi eikä brändi viestinyt ulkoisesti niitä arvoja, joita yritys edustaa. Työpajan tuloksena kiteytettiin kilpailuedut ja nimettiin asiakasryhmät. Kaiken tekemisen lähtökohdaksi tunnistettiin arvostus kulkuväylien kunnossapidon ammattilaisten työtä kohtaan. Uudeksi missioksi muodostuikin näiden arjen sankareiden arvokkaan työn mahdollistaminen nyt ja tulevaisuudessa. Tämä kiteytettiin Sankareiden työlaitteet – sloganiin.
- brändiuudistus
- Brändiworkshop
- graafinen suunnittelu
- kuvausten suunnittelu
- kuvitukset
- logo
- mainonta
- markkinointimateriaalit
- opasteet ja kyltit
- Some mainonta
- taittotyöt
- uutiskirjeet
- yritysilme