Brändikuntotesti paljastaa
brändisi vetovoiman

Brändikuntotesti on kehittelemäni tapa testata brändin vetovoimaa. Testi paljastaa kuinka vahva ja yhtenäinen brändi on ja missä asioissa olisi ehkä parantamisen varaa. Voit valita pienille yrityksille suunnatun suppean testin tai isoille yrityksille tarkoitetun laajan testin.

 

Brändikuntotesti suppea 500 eur + alv

Brändikuntotestin suorittaa Mainostoimisto Ad Twistin brändivalmentaja Jaana Kurvinen. Testiä varten ei vaadita ennakkotietoja yrityksestä, vaan analysointi tehdään verkosta löytyvän materiaalin pohjalta (nettisivut, facebook tms.) Tulokset esitellään asiakkaalle 30 min esityksenä, jonka asiakas saa itselleen. Testi ei velvoita jatkotoimenpiteisiin.

Testi koostuu seuraavista osa-alueista:

1. Brändin ydin
2. Visuaalisuus
3. Verkkosivut
4. Parannusehdotukset

 

Brändikuntotesti laaja 3000 eur + alv

Brändin elinvoiman ainekset ovat relevanssi asiakkaille, erottuvuus kilpailijoista sekä uskollisuus sille, mikä on yritykselle totta. Brändikuntotesti paljastaa, miltä brändisi tuntuu asiakkaittesi mielestä, kuinka vahva sen vetovoima on ja missä ehkä olisi parantamisen varaa.

Laajan brändikuntotestin suorittaa mainostoimisto Twist yhdessä asiakaskokemuksen kehittämiseen erikoistuneen yrityksen kanssa.

Testi koostuu neljästä osasta:

– taustahaastattelu
– asiakashaastattelut, kolme kpl
– asiantuntija-analyysi
– kehityssuunnitelma ja käytännön esimerkit

 

Ota yhteyttä ja tilaa testi!

Ad Twist Ky
Jaana Kurvinen
p. +358 40 631 7080
jaana.kurvinen(at)adtwist.fi

Testataanko sinun brändisi vetovoima?